· Log in and then view your orders by going to My Account and then My Orders. You can create a return label by going to the order details of the product you wish to return and clicking on Easy Return. Select the product, the quantity and the reason for the return and download the return label as a PDF. Stick the shipping label on the package of your return and post it. If you do not use the shipping label provided, shipping charges apply to the return.
· Our rugs must be sent back with GLS, all other products are sent back with DHL.
· If your item is a set, then you must return all parts of the set including any accessories.
· The product must be returned in its original box and packaging.
- De terugbetaling van de geannuleerde bestelling wordt binnen 3 werkdagen uitgevoerd.
- Nadat uw terugbetaling door ons is voltooid, kan het 3-8 werkdagen duren voordat dit op uw rekening staat, afhankelijk van uw bank of betalingsprovider (Klarna-PayPal).
- Als u denkt dat deze periode is verstreken, kunt u contact met ons opnemen via de contact pagina.
- Uw terugbetaling zal uiterlijk binnen 10 werkdagen vanaf de datum waarop uw retourzending in ons magazijn is afgeleverd, worden voltooid.
- Nadat uw terugbetaling door ons is gedaan, kan het 3-8 werkdagen duren voordat het op uw rekening staat, afhankelijk van uw bank of betalingsprovider (Klarna-PayPal).
- Als u denkt dat deze periode is verstreken, kunt u contact met ons opnemen via de contact pagina.
- Uw bestelling kan alleen door ons worden geannuleerd wegens onbeschikbaarheid of vertraging. Om deze reden kunnen uw producten niet worden verzonden.
- Terugbetaling van uw bestelling vindt binnen 3 werkdagen plaats.
Online gekochte producten kunnen niet geretourneerd worden in onze winkels. U kunt het naar ons magazijn sturen met het retourlabel, waarmee u gratis kunt verzenden met de“makkelijk retourneren” .
- Als uw bestelling niet de status gefactureerd heeft, kunt u een annulering aanvragen.
- Op de detailpagina van de betreffende bestelling kunt u zien of uw bestelling is gefactureerd.
- Om toegang te krijgen tot uw bestelgegevens, kunt u inloggen op mijn bestelpagina of, als u een bestelling hebt geplaatst zonder lid te zijn, via de knop Bestelling volgen.
- Als uw bestelling niet op factuur staat, kunt u uw annuleringsverzoek indienen met de makkelijk retouren-knop.
- Aangezien we de gefactureerde bestelling niet kunnen annuleren, kan het zijn dat u uw bestelling niet van de koerier ontvangt, of zelfs als u de bestelling ontvangt, kunt u deze binnen 45 dagen aan ons retourneren met het retourlabel dat u ontvangt van makkelijk retourneren.
Als uw wachtwoord drie keer achter elkaar verkeerd wordt ingevoerd, blokkeert het systeem voor uw veiligheid de toegang tot uw account. U kunt toegang aanvragen door contact met ons op te nemen via het gedeelte Contact.
Adres- en/of ontvangerswijzigingen kunnen niet meer worden aangebracht nadat uw bestelling is voltooid.
- De levertijd van vracht kan variëren, afhankelijk van de dichtheid van de vrachtbedrijven.
- Mijn bestellingen > Bestelgegevens > Kargo Takibi je kunt de status van je lading achterhalen door de volgende stappen te volgen.
- U kunt de status van uw lading achterhalen op de website van het betreffende vrachtbedrijf door de code te gebruiken die u vindt in de e-mail over de aan u verzonden lading.
- Als u een ander probleem ondervindt (levering op het verkeerde adres, vertraging bij levering, onvermogen om de koerierscode te traceren, enz.), kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina.
- Als er een product "in het pakket;i" ontbreekt, ook al staat het op het streepjescodelabel op het geleverde pakket, volg dan de onderstaande stappen.
- İFotografeer het betreffende pakket met open mond. (Foto de doosmaat zodat de producten zichtbaar zijn)
- Stuur uw schriftelijke verzoek met vermelding van het ontbrekende product/onderdeel via het 'Contactformulier' samen met de foto. Je moet delen.
- Als er een ontbrekend product is dat niet is opgenomen in de streepjescodelabels op de zendingen die u ontvangt, volgt u de onderstaande stappen.
- Controleer de relevante productlijn in uw bestelgegevens. Als het nog in het inkoopproces zit, wordt het ook bij de lading afgeleverd.
- Als de relevante productlijn wordt weergegeven als geannuleerd in het besteldetail, wordt de terugbetaling binnen 3 werkdagen voltooid.
- Ga naar de pagina Mijn bestellingen . (Om toegang te krijgen tot uw pagina Mijn bestellingen , moet u inloggen of de knop "Bestelling volgen" gebruiken als u een bestelling hebt geplaatst zonder lid.)
- Voer de bestelgegevens in en vul het aanvraagformulier voor kapotte onderdelen in onder de helppagina's aan de linkerkant.Voer de bestelgegevens in en vul het Aanvraagformulier kapot onderdeel in onder de helppagina's aan de linkerkant.
- Vergeet a.u.b. niet uw bestelnummer, het aantal kapotte onderdelen, de volledige naam van het kapotte onderdeelproduct en een enkele vierkante afbeelding van alle kapotte onderdelen bij elkaar op te nemen in het Aanvraagformulier voor kapotte onderdelen.
- De levertijd van vracht kan variëren, afhankelijk van de intensiteit van de vrachtbedrijven.
- U kunt uw vrachtstatus achterhalen door de stappen Mijn bestellingen > Order Details > Volg vracht
- U kunt de status van uw vracht volgen door op de link te klikken in de e-mail over de levering van uw bestelling die u is toegestuurd.
U kunt uw vrachtcode achterhalen via de e-mail die ons bedrijf naar uw e-mailadres heeft gestuurd of door de stappen Mijn bestellingen > Bestelgegevens te volgen.
- Uw producten worden binnen 4 - 6 dagen na het plaatsen van uw bestelling aan de vracht geleverd.
- Prioritering kan niet worden uitgevoerd.
- Als u ziet dat de opgegeven vrachtafleverdatum door ons bedrijf is overschreden, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina .
Je hebt toegang tot je bestelgegevens via de knop Bestelling volgen als je een bestelling hebt geplaatst op de pagina Mijn bestellingen door in te loggen of zonder lid te zijn.
Een nieuw product kan niet worden toegevoegd aan een voltooide bestelling. Indien gewenst kunt u een nieuwe bestelling aanmaken.
U kunt uw factuur bekijken vanaf de relevante leveringsregel in het besteldetail door de stappen Mijn bestellingen > Bestelgegevens te volgen. Als u een bestelling heeft geplaatst zonder lid te zijn, kunt u toegang krijgen tot uw bestelgegevens via de knop Bestelling volgen.
Wanneer u op Mijn account klikt en vervolgens op Inloggen om in te loggen, is er een optie “Wachtwoord vergeten” in het vak dat wordt geopend. Wij verzoeken u vriendelijk om op Wachtwoord vergeten te klikken, uw e-mailadres in te voeren en op “Wachtwoord herinneren”te klikken. Er wordt dus een link naar uw e-mailadres gestuurd en u kunt via die link een nieuw wachtwoord instellen.
- Als u een waarschuwing krijgt op de afrekenpagina, kan dit komen doordat de browser of cookies niet worden gewist.
- U kunt het opnieuw proberen door de browser te wijzigen of de cookies te wissen. Als je nog steeds geen bestelling kunt plaatsen, kun je ondersteuning krijgen van de klantenservice van je bank, betalingssysteem (PayPal, Klarna).
- Als u er zeker van bent dat er geen transactiebeperking op uw kaart of rekening (PayPal, Klarna) staat, of als de foutmelding die u krijgt gerelateerd lijkt te zijn aan een andere situatie, kunt u ook de schermafbeelding van de fout bijvoegen en naar ons sturen op de Contactpagina .
- Als u uw recent geplaatste bestelling niet kunt zien op de pagina 'Mijn bestellingen' , raden we u aan even te wachten.
- Als u uw bestelling niet kunt zien wanneer u uiterlijk na 24 uur opnieuw controleert, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina. Als je geprobeerd hebt om een bestelling aan te maken met PayPal en Klarna, vragen we je vriendelijk om een screenshot bij te voegen van de bevestigingsmail van PayPal en Klarna, samen met de datum van ontvangst van de betaling, het volledige bedrag en voor- en achternaamgegevens. Als u met een creditcard heeft betaald, volstaat het om de datum, het bedrag en de voor- en achternaam op te geven.
Aangezien de verkopen op onze website individueel zijn, kunnen er geen bedrijfsfacturen worden opgemaakt.