Hello, how can we help you?
What do you need support on?
Cancellations and Refunds
Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?
Het bedrag van het product dat ik heb geannuleerd, is niet weergegeven in mijn account, wat moet ik doen?
De kosten van het product dat ik heb geretourneerd zijn niet weergegeven in mijn account, wat moet ik doen?
Shipment and Delivery
Ik heb een probleem met de verzending, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is verkeerd/ontbreekt, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is kapot/beschadigd afgeleverd, wat moet ik doen?
Ordering and payment
Mijn bestelling lijkt nog steeds niet te zijn verzonden, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling achterhalen?
Ik wil product(en) toevoegen aan mijn bestelling, wat moet ik doen?
Warranty and after- sales service
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Ik kan niet betalen op de site, wat moet ik doen?
Frequently asked questions about our stores
Ik kan mijn bestelling niet bekijken, wat moet ik doen?
Kan ik een zakelijke factuur aanvragen?
Cancellations and Refunds
Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?
Het bedrag van het product dat ik heb geannuleerd, is niet weergegeven in mijn account, wat moet ik doen?
De kosten van het product dat ik heb geretourneerd zijn niet weergegeven in mijn account, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is zonder mijn medeweten geannuleerd, wat moet ik doen?
Kan ik het online in de winkel gekochte product retourneren/ruilen?
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
Ik kan geen bestelling plaatsen vanwege de gebruiker geblokkeerde fout, wat moet ik doen?
Ik wil mijn afleveradres wijzigen, wat moet ik doen?
Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?
1
Click on Easy Refund
· Login from My Orders
· Track Order Pages. Click on the easy refund button
2
Get the Return Label
Choose the product you will return and the reason why, download the return label.
3
Take package
Put products with the same return label in one package
4
Give It To The Cargo
Deliver the product to the shipping company that was sent with the return label.

· Log in and then view your orders by going to My Account and then My Orders. You can create a return label by going to the order details of the product you wish to return and clicking on Easy Return. Select the product, the quantity and the reason for the return and download the return label as a PDF. Stick the shipping label on the package of your return and post it. If you do not use the shipping label provided, shipping charges apply to the return.

· Our rugs must be sent back with GLS, all other products are sent back with DHL.

· If your item is a set, then you must return all parts of the set including any accessories.

· The product must be returned in its original box and packaging.

Shipment and Delivery
Ik heb een probleem met de verzending, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is verkeerd/ontbreekt, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is kapot/beschadigd afgeleverd, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is in vracht, wanneer zal het mij bereiken?
Hoe kom ik achter mijn bestelling volgnummer?
Ik heb een probleem met de verzending, wat moet ik doen?
  • De levertijd van vracht kan variëren, afhankelijk van de dichtheid van de vrachtbedrijven.
  • Mijn bestellingen > Bestelgegevens > Kargo Takibi je kunt de status van je lading achterhalen door de volgende stappen te volgen.
  • U kunt de status van uw lading achterhalen op de website van het betreffende vrachtbedrijf door de code te gebruiken die u vindt in de e-mail over de aan u verzonden lading.
  • Als u een ander probleem ondervindt (levering op het verkeerde adres, vertraging bij levering, onvermogen om de koerierscode te traceren, enz.), kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina.
Ordering and payment
Mijn bestelling lijkt nog steeds niet te zijn verzonden, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling achterhalen?
Ik wil product(en) toevoegen aan mijn bestelling, wat moet ik doen?
Ik wil mijn factuur inzien, wat moet ik doen?
Mijn bestelling lijkt nog steeds niet te zijn verzonden, wat moet ik doen?
  • Uw producten worden binnen 4 - 6 dagen na het plaatsen van uw bestelling aan de vracht geleverd.
  • Prioritering kan niet worden uitgevoerd.
  • Als u ziet dat de opgegeven vrachtafleverdatum door ons bedrijf is overschreden, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina .
Warranty and after- sales service
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Ik kan niet betalen op de site, wat moet ik doen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Wanneer u op Mijn account klikt en vervolgens op Inloggen om in te loggen, is er een optie “Wachtwoord vergeten” in het vak dat wordt geopend. Wij verzoeken u vriendelijk om op Wachtwoord vergeten te klikken, uw e-mailadres in te voeren en op “Wachtwoord herinneren”te klikken. Er wordt dus een link naar uw e-mailadres gestuurd en u kunt via die link een nieuw wachtwoord instellen.

Frequently asked questions about our stores
Ik kan mijn bestelling niet bekijken, wat moet ik doen?
Kan ik een zakelijke factuur aanvragen?
Ik kan mijn bestelling niet bekijken, wat moet ik doen?
  • Als u uw recent geplaatste bestelling niet kunt zien op de pagina 'Mijn bestellingen' , raden we u aan even te wachten.
  • Als u uw bestelling niet kunt zien wanneer u uiterlijk na 24 uur opnieuw controleert, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina. Als je geprobeerd hebt om een bestelling aan te maken met PayPal en Klarna, vragen we je vriendelijk om een screenshot bij te voegen van de bevestigingsmail van PayPal en Klarna, samen met de datum van ontvangst van de betaling, het volledige bedrag en voor- en achternaamgegevens. Als u met een creditcard heeft betaald, volstaat het om de datum, het bedrag en de voor- en achternaam op te geven.