Hallo, hoe kunnen we je helpen?
Waar heb je ondersteuning bij nodig?
Annuleringen en Terugbetalingen
Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?
Het bedrag van het product dat ik heb geannuleerd, is niet weergegeven in mijn account, wat moet ik doen?
De kosten van het product dat ik heb geretourneerd zijn niet weergegeven in mijn account, wat moet ik doen?
Verzending en Bezorging
Ik heb een probleem met de verzending, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is verkeerd/ontbreekt, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is kapot/beschadigd afgeleverd, wat moet ik doen?
Bestellen en Betalen
Mijn bestelling lijkt nog steeds niet te zijn verzonden, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling achterhalen?
Ik wil product(en) toevoegen aan mijn bestelling, wat moet ik doen?
Garantie en After-Sales Service
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Ik kan niet betalen op de site, wat moet ik doen?
Veelgestelde vragen over onze winkels
Ik kan mijn bestelling niet bekijken, wat moet ik doen?
Kan ik een zakelijke factuur aanvragen?
Annuleringen en Terugbetalingen
Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?
Het bedrag van het product dat ik heb geannuleerd, is niet weergegeven in mijn account, wat moet ik doen?
De kosten van het product dat ik heb geretourneerd zijn niet weergegeven in mijn account, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is zonder mijn medeweten geannuleerd, wat moet ik doen?
Kan ik het online in de winkel gekochte product retourneren/ruilen?
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
Ik kan geen bestelling plaatsen vanwege de gebruiker geblokkeerde fout, wat moet ik doen?
Ik wil mijn afleveradres wijzigen, wat moet ik doen?
Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?
1
Klik op Eenvoudige Terugbetaling
· Inloggen vanaf Mijn Bestellingen
· Bestelling Volgen Pagina's. Klik op de knop eenvoudige terugbetaling
2
Download het Retourlabel
Kies het product dat je wilt retourneren en de reden waarom, download het retourlabel.
3
Neem het pakket
Plaats producten met hetzelfde retourlabel in één pakket
4
Geef het product aan het verzendbedrijf dat met het retourlabel is verzonden.
Lever het product af bij het verzendbedrijf dat is verzonden met het retourlabel.

· Log in en bekijk je bestellingen door naar Mijn Account en vervolgens Mijn Bestellingen te gaan. Je kunt een retourlabel maken door naar de bestelgegevens van het product dat je wilt retourneren te gaan en op Eenvoudige Retour te klikken. Selecteer het product, de hoeveelheid en de reden voor de retour en download het retourlabel als PDF. Plak het verzendlabel op het pakket van je retour en verstuur het. Als je het verzendlabel niet gebruikt, zijn er verzendkosten voor de retour.

· Onze tapijten moeten worden teruggestuurd met GLS, alle andere producten worden teruggestuurd met DHL.

· Als je item een set is, moet je alle onderdelen van de set, inclusief accessoires, retourneren.

· Het product moet worden geretourneerd in de originele doos en verpakking.

Verzending en Bezorging
Ik heb een probleem met de verzending, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is verkeerd/ontbreekt, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is kapot/beschadigd afgeleverd, wat moet ik doen?
Mijn bestelling is in vracht, wanneer zal het mij bereiken?
Hoe kom ik achter mijn bestelling volgnummer?
Ik heb een probleem met de verzending, wat moet ik doen?
  • De levertijd van vracht kan variëren, afhankelijk van de dichtheid van de vrachtbedrijven.
  • Mijn bestellingen > Bestelgegevens > Kargo Takibi je kunt de status van je lading achterhalen door de volgende stappen te volgen.
  • U kunt de status van uw lading achterhalen op de website van het betreffende vrachtbedrijf door de code te gebruiken die u vindt in de e-mail over de aan u verzonden lading.
  • Als u een ander probleem ondervindt (levering op het verkeerde adres, vertraging bij levering, onvermogen om de koerierscode te traceren, enz.), kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina.
Bestellen en Betalen
Mijn bestelling lijkt nog steeds niet te zijn verzonden, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling achterhalen?
Ik wil product(en) toevoegen aan mijn bestelling, wat moet ik doen?
Ik wil mijn factuur inzien, wat moet ik doen?
Mijn bestelling lijkt nog steeds niet te zijn verzonden, wat moet ik doen?
  • Uw producten worden binnen 4 - 6 dagen na het plaatsen van uw bestelling aan de vracht geleverd.
  • Prioritering kan niet worden uitgevoerd.
  • Als u ziet dat de opgegeven vrachtafleverdatum door ons bedrijf is overschreden, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina .
Garantie en After-Sales Service
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Ik kan niet betalen op de site, wat moet ik doen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Wanneer u op Mijn account klikt en vervolgens op Inloggen om in te loggen, is er een optie “Wachtwoord vergeten” in het vak dat wordt geopend. Wij verzoeken u vriendelijk om op Wachtwoord vergeten te klikken, uw e-mailadres in te voeren en op “Wachtwoord herinneren”te klikken. Er wordt dus een link naar uw e-mailadres gestuurd en u kunt via die link een nieuw wachtwoord instellen.

Veelgestelde vragen over onze winkels
Ik kan mijn bestelling niet bekijken, wat moet ik doen?
Kan ik een zakelijke factuur aanvragen?
Ik kan mijn bestelling niet bekijken, wat moet ik doen?
  • Als u uw recent geplaatste bestelling niet kunt zien op de pagina 'Mijn bestellingen' , raden we u aan even te wachten.
  • Als u uw bestelling niet kunt zien wanneer u uiterlijk na 24 uur opnieuw controleert, kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina. Als je geprobeerd hebt om een bestelling aan te maken met PayPal en Klarna, vragen we je vriendelijk om een screenshot bij te voegen van de bevestigingsmail van PayPal en Klarna, samen met de datum van ontvangst van de betaling, het volledige bedrag en voor- en achternaamgegevens. Als u met een creditcard heeft betaald, volstaat het om de datum, het bedrag en de voor- en achternaam op te geven.